נתלי אלקובי

בעבר אנשים לא הקדישו תשומת לב מרובה למצבם הנפשי, ובעוד שעל בעיות גופניות ידעו הכל כי יש ללכת ולהתייעץ עם רופא הרי שאל מצבם הנפשי התייחסו אנשים כעובדה שאי אפשר לשנותה. התפתחויות רבות בתחום הפסיכולוגיה הוכיחו כי ניתן לשנות ולשפר בעזרת טיפול נכון.

העולם המודרני גורם לנו לנהל אורח חיים אינטנסיבי בו אנחנו נתונים לאורך כל היום ללחצים שונים. לאורך זמן ישנם אנשים המפתחים חרדות. חרדות מורידות את איכות החיים בצורה משמעותית ועשויות בהחלט לפגוע בתפקוד היומיומי. חרדה מלווה לרוב בתסמינים פסיכולוגיים כגון אי שקט, מתח, חוסר ודאות ומחשבות של פחד ודאגה חוזרות ונשנות. חשוב מאוד לשים לב באם נראה לכם שאתם או מי מקרוביכם סובל מחרדות בצורה הפוגעת בשמחת החיים שלו לדאוג כי ילך לקבל טיפול. חרדות ניתנות לטיפול בצורה אפקטיבית, כיום אפשר במספר טיפולים קצרים וממוקדים לטפל בחרדה ולשפר באופן ניכר את רמת החיים.

אנחנו בנקודה בלב מאמינים כי בעזרת טיפול נכון וממוקד אפשר לפתור את הבעיה ואף לתת כלים למטופל להתמודד עם לחצי היום יום בצורה טובה יותר, לעיתים קרובות אנשים אחרי טיפול מצליחים להתמודד עם אתגרים טוב יותר מבעבר בזכות הכלים שרכשו במהלך הטיפול.

אנחנו בנקודה בלב מודעים לאופיים הרגיש של טיפולים נפשיים, מלבד הטיפול המקצועי שאנו מעניקים אנחנו מקפידים לשמור על דיסקרטיות מוחלטת ועל פרטיותם של המבקרים. הטיפול בחרדות נעשה בעזרת טיפול התנהגותי־קוגניטיבי שהוכח כטיפול האפקטיבי ביותר לחרדות, אשר בנוסף לפתרון הבעיה בטווח הקצר עוזר למטופל גם לרכוש כלים המסייעים לו בעתיד. בנוסף לכך טיפול התנהגותי־קוגניטיבי מתאפיין בהיותו ממוקד לבעיה שלשמה באתם לטיפול ולפיכך בדרך כלל די בטיפול קצר מועד כדי לטפל בחרדות באופן אפקטיבי.

אנחנו בנקודה בלב רוצים בשבילכם את הטוב ביותר, ולכן הוספנו גם אפשרות לקבלת שירותי לווי בשטח למטופלים שעוזרים לתרגל את הכלים שנלמדו בטיפול. זוהי דרך טיפול מומלצת שמאפשרת למטופל לתרגל את הכלים בזמן אמת עם לווי מקצועי. אנחנו מאמינים כי יש חשיבות רבה ביישום הכלים ורכישתם בעזרת תרגילים ומשימות בחיי היום יום, ולשם כך אפשרנו מלבד התרגילים והמשימות הניתנות בשעת הטיפול עצמו גם לווי אישי בשטח למטופל המסייע בהטמעת הכלים שנרכשו בטיפול בחיי היום יום.

מלבד זאת אנו מאפשרים לקבל טיפול והדרכות דרך האינטרנט, בוידיאו צ'ט או בסקייפ. הדבר מקל על אנשים שגרים רחוק או שהחרדות שלהם אינם מאפשרות להם לצאת ולקבל טיפול.

אז אם אתם או מי מקרובכם סובל, אל תהססו - כי יש דרך אחרת.

'נקודה בלב – מרכז טיפול וייעוץ למשפחה'

 

עלות מפגש : 350 ש"ח 

תשלום מראש עבור 12 פגישות 333 ש"ח 

תשלום מראש עבור 30 מפגשים 300 ש"ח 

(אין החזר כספי עבור תשלום מראש)

לייעוץ, קביעת תור או כל שאלה