נתלי אלקובי

 
בשנים האחרונות עולה בהתמדה מספר המטופלים אשר פונים לעזרה לטיפול קוגניטיבי התנהגותי CBT, שהינו טיפול ייחודי, יעיל ואפקטיבי המשמר את התוצאות שלו לאורך זמן, וזאת בזכות המבנה הממוקד, האקטיבי והפעיל שלו.

הטיפול שם דגש על דפוסי חשיבה והתנהגות, תוך הכרת העולם הרגשי שלנו שהוא למעשה תוצר של דפוסים אלה, מאחר שרגשותינו מושפעים מהם ישירות. בקליניקה אנחנו לומדים להתמודד עם קשיים רגשיים שונים, באמצעות עבודה על זיהוי דפוסי חשיבה מעכבים, אמונות וסכמות שקיימים בתוכנו. כמו כן אנחנו עובדים על יצירת מודעות ושינוי בדפוסים והרגלים התנהגותיים המשמרים ואף מחמירים ברוב המקרים את הבעיה.

התהליך מתאים ומשמעותי לכל אדם! הוא מעניק סל כלים, היכול להוות סיוע בכל תחומי החיים ולכל אורך החיים, בהתמודדות מול חרדות, דיכאון ומשברי חיים. התהליך מתאים לחיזוק יכולות אישיות ובו אנו מטפחים מיומנויות חברתיות, כלים לפיתרון בעיות, יכולת התמודדות ישירה עם הטריגרים לקושי, אימון בהרפיות, דמיון מודרך, ניהול זמן, ועוד. הטיפול הינו ממוקד מטרה ותומך בשיטות תרגול ולמידה, כמו כן, ניתן גם להיעזר בכלי ביופידבק.
 
הטיפול מותאם גם להורים המעוניינים בשיפור התקשורת ההורית והחברתית, שיפור הסמכות ההורית, מתן עזרה לילד בהתמודדות עם פחדים וחרדות, כלים לשליטה עצמית ועוד.
 

התהליך כולל מפגשים המתקיימים בקליניקה, ולפי הצורך גם בשטח, במקומות בהם נחווית החרדה בחיי היומיום. אנחנו מלווים אתכם יד ביד, עם המון הכלה ואמונה ביכולת הריפוי והצמיחה הטמונה בכל אדם, וזמינים לכם לתמיכה גם בין המפגשים - אתם אף פעם לא לבד!

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, ובשיחה זו נקשיב לצרכים שלכם ונחבר אתכם עם המטפל המתאים לכם ביותר מהצוות שלנו.
הקליניקה שלנו נמצאת בראשל"צ, ובמקרה הצורך ניתן לעבור תהליכים גם מרחוק באמצעות שיחת וידאו. 

 

עלות מפגש בודד (שעה טיפולית של 50 דקות): 350 ש"ח 

תשלום מראש עבור סדרה בת 12 מפגשים: 333 ש"ח למפגש 

תשלום מראש עבור סדרה בת 30 מפגשים: 300 ש"ח למפגש

 
 

 

לייעוץ, קביעת תור או כל שאלה