נתלי אלקובי

'נקודה בלב – מרכז טיפול וייעוץ ליחיד ולמשפחה' קם מתוך ההבנה כי כדי שטיפול יהיה מועיל ואפקטיבי לטווח הארוך, עליו לכלול גם התנסות בשטח החיים היום יומי ולא רק על ספת המטפל. מייסדת נקודה בלב נתלי אלקובי, דוגלת בעשייה כדרך שממקסמת את תוצאות הטיפול ומביאה לשינוי עמוק וחיובי בחייו של המטופל.

נתלי אלקובי פסיכותרפיסטית ומדריכת הורים וסביבה בהכשרתה, בעלת תואר שני בפסיכותרפיה התנהגותית קוגניטיבית – CBT מאמינה כי טיפול יעיל משלב הבנה של דפוסי החשיבה - כדי לשמר מחשבות מחזקות ולשנות מחשבות מזיקות - ביחד עם אימון בחיי היום יום כדי לוודא שהטכניקות שנלמדו בטיפול אכן הוטמעו בחייו של המטופל.

לנקודה בלב מגיעים סוגים רבים של מטופלים. בעיות הנפש לצערנו הן רבות ומגוונות ולכל אדם יש את מבנה הנפש ונסיבות החיים המיוחדות שלו.  נתלי אלקובי מאמינה כי המטפל צריך תמיד להיות פתוח ללמוד דברים חדשים ושיטות חדשות כדי לעזור למטופל בשיטה הטובה ביותר.

בנקודה בלב מקפידים לא להשאיר את הטיפול בשלב התיאורטי בלבד, ולכן חלק חשוב ממהלך הטיפול הוא משימות שהמטופל מקבל, תרגילים ולעיתים אף ליווי שטח כדי להבטיח טיפול מוצלח. השיטה כבר מוכיחה את עצמה ועוזרת לעוד ועוד מטופלים להתמודד עם בעיות ומשברים בקלות רבה יותר, במהירות ובאפקטיביות.

בזכות הניסיון ושיטת הטיפול האפקטיבית של נקודה בלב, אנשים רבים מגלים כי הם מצלחים להתמודד ביעילות עם בעיות שליוו אותם במשך שנים רבות. המעבר מישיבה על ספת המטפל לשימת דגש על התמודדות בחיי היום יום הוא כלי רב עוצמה שעוזר למטופלים רבים להפוך ממטופלים לאנשים חופשיים עם חוסן נפשי.

נקודה בלב מאפשרת גם טיפול דרך הסקייפ. אנשים שקשה להם להגיע לטיפול משום שהם גרים רחוק או כל קושי אחר, יכולים לקבל טיפול דרך הסקייפ או וידיאו צ'ט. אנחנו בנקודה בלב מקפידים לתת טיפול איכותי לכל אדם שזקוק לכך בהתאם לצרכיו.

מלבד הטיפולים השונים הניתנים במרכז, מייסדת המרכז נתלי אלקובי מעבירה גם סדנאות הדרכת הורים במטרה להעניק להורים כלים שיעזרו להם לשפר את הסמכות ההורית ולרכוש מיומנויות הוריות למגוון בעיות.

 

עלות מפגש : 350 ש"ח 

תשלום מראש עבור 12 פגישות 333 ש"ח 

תשלום מראש עבור 30 מפגשים 300 ש"ח 

(אין החזר כספי עבור תשלום מראש)

לייעוץ, קביעת תור או כל שאלה